OPĆI UVJETI POSLOVANJA

  1. POPRAVAK U JAMSTVENOM ROKU

Proizvođač kao davatelj jamstva jamči da je proizvod/uređaj potpuno funkcionalan i spreman za redovito korištenje u svrhu kojoj je uređaj namijenjen. Proizvođač proizvoda/uređaja ne snosi odgovornost zbog gubitka profita ili drugih posljedičnih šteta kao ni za bilo kakvu reklamaciju od strane trećih osoba.

Jamstvo počinje teći s datumom isporuke kupljenog proizvoda krajnjem korisniku, a dokazuje

se predočenjem izvornika računa i ovjerenog jamstvenog lista pečatom prodajnog mjesta te na predviđeno mjesto upisanim serijskim brojem. Važeći jamstveni list je originalni, od strane proizvođača izdan jamstveni list koji je uz proizvod/uređaj priložio prodavatelj predmetnog proizvoda. Kvarovi na proizvodima pokriveni jamstvom biti će otklonjeni bez naplate krajnjem korisniku, jedino u slučajevima gdje nisu izazvani mehaničkim utjecajem ili rukovanjem suprotnome uputama za korištenje.

Kao datum početka servisnog popravka uzima se dan kad je uređaj zaprimljen isključivo u Zel-Cos ovlaštenom servisu (a ne npr. kod prodavatelja/trgovca, na prodajnom mjestu gdje je isti kupljen, kod kurirske službe itd...).

Softverski problemi i podešavanje proizvoda, te otklanjanje kvarova i simptoma smanjene funkcionalnosti uređaja uzrokovanih malicioznim softverom (virusi, malware, pogrešni i/ili neadekvatni „driveri“ odnosno pogonski programi…) nisu predmet jamstva, već se takve intervencije posebno naplaćuju. Ako se prilikom zaprimanja i/ili dijagnostičkog pregleda na korisnikovom računalu utvrdi postojanje instalacije nelicenciranog operativnog sustava, na predmetno računalu ne obavljamo bilo kakve radnje koje bi uključivale do-instalacije, reinstalacije, podešavanje softvera itd…

Prilikom korištenja neoriginalnog, nekvalitetnog i/ili oštećenoga potrošnog materijala postoji velika mogućnost pojave naknadnog oštećenja ili nepravilnog funkcioniranja čitavog proizvoda/uređaja. Otklanjanje takve vrste kvarova isključivo je odgovornost krajnjeg korisnika,  a koji će u takvim slučajevima biti upozoren na tu činjenicu te će mu biti ispostavljena ponuda sa specifikacijom troška i cijenom popravka predmetnog uređaja. U slučaju da krajnji korisnik ne prihvati ponudu servisa za popravak uređaja (u situacijama koje nisu pokrivene jamstvom proizvođača), servis će krajnjem korisniku naplatiti troškove dijagnostike odnosno redovite provjere računala.

Organiziramo besplatnu uslugu dostave našom dostavom ili kurirskom službom u oba smjera, za sljedeće uređaje u jamstvu:

  • Acer – s kupljenim i uredno aktiviranim OnSitejamstvom 
  • Lenovo Think & IDEA - s kupljenim i uredno aktiviranim OnSitejamstvom
  • Hewlett Packard – s kupljenim i uredno aktiviranim OnSitejamstvom

OnSite ili PickUp & Return opcija jamstva podrazumijeva prikup, servisni popravak i povrat uređaja na adresu korisnika ili pak izlazak ovlaštenog servisera, dijagnostički pregled i servisni popravak uz eventualnu ugradnju rezervnih dijelova na lokaciji korisnika. U slučaju da se dijagnostičkim pregledom utvrdi da je uređaj ispravan ili da se radi o kvaru koji nije pokriven jamstvom, servis će od prodavatelja ili od krajnjeg korisnika naplatiti troškove prikupa, servisnog popravka i povrata uređaja na adresu korisnika.

Jamstvenim uvjetima proizvođača nije pokriveno sljedeće:

  • redovita provjera, održavanje i eventualno čišćenje računala od prašine, prljavština, ostataka tekućine...
  • gubitak korisničkih podataka spremljenih u računalu neovisno da li se radi o kvaru tijekom korištenja ili servisne dijagnostike,
  • prilagođavanje ili promjenu proizvoda ukoliko nije u skladu s uputama za korištenje računala ili bez suglasnosti proizvođača,
  • mehanička oštećenja i kozmetički nedostaci (udubljenja, ogrebotine ekrana, odvojene tipke i ostali dijelovi kućišta računala, nastali od posljedica pada ili djelovanja mehaničke sile, udarca ili uslijed bilo kojeg drugog faktora, koji je suprotan načinu korištenja propisanom od strane proizvođača…)
  • nastanak kvara zbog nepravilnog korištenja, neovlaštenim otvaranjem i popravljanjem računala,
  • računala na kojima je mijenjan ili uklonjen serijski broj uređaja,
  • kvarove nastale upotrebom korisnikovog softvera ili djelovanjem virusa / malware-a,
  • predinstalirani operativni sustav kupljen s računalom (OEM licenca); korisnik ima mogućnost napraviti kopiju operativnog sustava (recovery DVD) pomoću predinstaliranog softvera na računalu.
  1. POPRAVAK IZVAN JAMSTVENOG ROKA

Sukladno zakonskoj regulativi za popravke vrijednosti ispod 66,36€ (s uključenim PDV-om) korisnika ćemo upoznati s cijenom popravka te po njegovom prihvaćanju ponude (telefonski, telefaksom, mailom, SMS-om…) obaviti popravak na predmetnom uređaju. U slučajevima gdje popravak premašuje cijenu od 66,36€ (s uključenim PDV-om) od korisnika čekamo pisani pristanak i prihvaćanje ponude za popravak. Odluku korisnika čekat ćemo do 15 kalendarskih dana. Po isteku tog roka, reklamirani uređaj vratit ćemo korisniku uz naplatu troškova dijagnostike i dostave. U slučaju da korisnik odustaje od popravka, naplaćuju se troškovi administracije, logistike i dijagnostike prema službenom cjeniku Zel-Cos d.o.o. Ukoliko se kroz obavljenu dijagnostiku na uređaju utvrdi da je uređaj potpuno ispravan, krajnjem korisniku će se naplatiti trošak dijagnostike.     Plaćanje isporučenih roba/usluga u gotovini moguća su do maksimalnog  iznosa od 663.32€. Svaki rezervni dio ugrađen u uređaj korisnika prilikom obavljanja servisnog popravka u Zel-Cos d.o.o. ostaje u vlasništvu Zel-Cos d.o.o. , dokle god račun za predmetnu servisnu intervenciju nije u potpunosti podmiren. Jamstvo na prodane rezervne dijelove partneru ili krajnjem korisniku od strane Zel-Cos d.o.o. je 90 dana, osim ako nije drugačije specificirano prilikom nuđenja i prodaje istih. Za uređaje koje korisnik ne preuzme i ostanu 90 i više dana u našim poslovnim prostorijama, ne odgovaramo ni na koji način.

  1. PRODAJA REZERVNIH DIJELOVA 

Zahtjev za cijenom i informacijom o raspoloživosti rezervnih dijelova ili zahtjev za službenom ponudom molimo pošaljite na mail adresu dijelovi@zel-cos.hr ili servis@zel-cos.hr i netko iz tima stručnjaka će Vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku.

  1. PODACI KORISNIKA NA UREĐAJIMA 

Pod podacima korisnika, podrazumijevaju su podaci sljedećeg tipa: imenik i kontaktni podaci poznanika i/ili poslovnih partnera, fotografije, video snimke i isječci, glazbene snimke ili isječci, diplome i certifikati itd…) Servisne intervencije na uređajima ne uključuju brisanje podataka korisnika s medija i jedinica za pohranu podataka (npr. tvrdi disk, SSD disk itd…). Postoji mogućnost brisanja jednog dijela ili svih podataka korisnika kroz servisnu intervenciju, instalacije, dijagnostičke preglede, popravak particije i uklanjanje virusa, za što Zel-Cos ne snosi odgovornost ni na koji način. Pravilno i pravovremeno arhiviranje i „backup“ podataka isključiva je odgovornost svakog korisnika.

  1. ZAMJENA PROIZVODA/UREĐAJA 

Proizvod/uređaj zamijenit će se korisniku isključivo unutar jamstvenog roka, u slučaju kada su ispunjeni zakonski uvjeti prema Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača.

  1. PRIPREMA, PRIJAVA I SLANJE PROIZVODA U SERVIS

Korisnik može prijaviti uređaj i zahtijevati pokretanje servisne procedure na sljedeće načine: 

  • Vlastitom dostavom na adresu Zel-Cos, Ulica grada Chicaga 28 (prizemlje), Zagreb - Borovje
  • Slanjem poruke na servis@zel-cos.hr ili info@zel-cos.hr
  • Telefonskom prijavom na broj 01/3033 120

Za organizaciju transporta uređaja u jamstvu s lokacije korisnika u Zel-Cos servisni centar obavezno kontaktirajte naše predstavnike, koji će to učiniti u Vaše ime, u koordinaciji s našom ugovornom kurirskom službom. Proizvod mora biti adekvatno zapakiran i obilježen svim potrebnim podacima, uz slanje samo neophodnih dijelova i pribora, odnosno onih za koje se pretpostavlja da imaju veze sa simptomima i kvarovima zbog kojih se proizvod šalje na servis. Tek po fizičkom zaprimanju proizvoda/uređaja u servisni centar, ovlašteni stručnjaci će procijeniti njegovo realno stanje te evidentirati svaku nepravilnost u vidu oštećenja dijela kućišta, tragova zalijevanja nekom od tekućina, tragove padova i udaraca po dijelovima kućišta isl.. te o postojanju istih telefonski i pisano izvijestiti krajnjeg korisnika ili njegovog predstavnika (prodavatelja/trgovca). U slučaju da se dijagnostičkim pregledom utvrdi da je uređaj ispravan ili da se radi o kvaru koji nije pokriven jamstvom, servis će od prodavatelja ili od krajnjeg korisnika naplatiti troškove prikupa, servisnog popravka i povrata uređaja na adresu korisnika.

Zel-Cos d.o.o. za elektroničko-informatičke usluge i marketing, Nova cesta 166, 10000 Zagreb., Transakcijski račun: 2360000-1101194923, IBAN: HR5323600001101194923 otvoren kod Zagrebačke banke d.d., 2500009-1101365330, IBAN: HR3725000091101365330 otvoren kod ADDIKO d.d. i 2340009-1110626430, IBAN: HR4523400091110626430 otvoren kod Privredne banke Zagreb d.d., Temeljni kapital u iznosu 149.000,00 kn uplaćen je u cijelosti. Direktor Dubravko Puhelek. Porezni broj: 03693350, OIB: 07306591551

Obavijest o načinu podnošenja prigovora / Opći uvjeti poslovanja / Izjava o privatnosti / CID (Customer Induced Damage)

IKT integracija poslovnih procesa za rast konkurentnosti