- POPRAVAK U JAMSTVENOM ROKU
Proizvođač kao davatelj jamstva jamči da je proizvod/uređaj potpuno funkcionalan i spreman za redovito korištenje u svrhu kojoj je namijenjen. Proizvođač proizvoda/uređaja ne snosi odgovornost zbog gubitka profita ili drugih posljedičnih šteta kao ni za bilo kakvu reklamaciju od strane trećih osoba.
Jamstvo počinje teći s datumom isporuke kupljenog proizvoda krajnjem korisniku, a dokazuje
se predočenjem izvornika računa i ovjerenog jamstvenog lista pečatom prodajnog mjesta te na predviđeno mjesto upisanim serijskim brojem. Važeći jamstveni list je originalni, od strane proizvođača izdan jamstveni list koji je uz proizvod/uređaj priložio prodavatelj predmetnog proizvoda. Kvarovi na proizvodima pokriveni jamstvom bit će otklonjeni bez naplate krajnjem korisniku, jedino u slučajevima gdje nisu izazvani mehaničkim utjecajem ili rukovanjem suprotnome uputama za korištenje.
Kao datum početka servisnog popravka uzima se dan kada je uređaj zaprimljen isključivo u Zel-Cos ovlaštenom servisu (a ne npr. kod prodavatelja/trgovca, na prodajnom mjestu gdje je isti kupljen, kod kurirske službe itd...).
Softverski problemi i podešavanje proizvoda te otklanjanje kvarova i simptoma smanjene funkcionalnosti uređaja uzrokovanih malicioznim softverom (virusi, malware, pogrešni i/ili neadekvatni „driveri“ odnosno pogonski programi…) nisu predmet jamstva, već se takve intervencije posebno naplaćuju. Ako se prilikom zaprimanja i/ili dijagnostičkog pregleda na korisnikovom računalu utvrdi postojanje instalacije nelicenciranog operativnog sustava, na predmetnom računalu ne obavljamo bilo kakve radnje koje bi uključivale do-instalacije, reinstalacije, podešavanje softvera itd…
Prilikom korištenja neoriginalnog, nekvalitetnog i/ili oštećenoga potrošnog materijala postoji velika mogućnost pojave naknadnog oštećenja ili nepravilnog funkcioniranja čitavog proizvoda/uređaja. Otklanjanje takve vrste kvarova isključivo je odgovornost krajnjeg korisnika, a korisnik će u takvim slučajevima biti upozoren na tu činjenicu te će mu biti ispostavljena ponuda sa specifikacijom troška i cijenom popravka uređaja. U slučaju da krajnji korisnik ne prihvati ponudu servisa za popravak uređaja (u situacijama koje nisu pokrivene jamstvom proizvođača), servis će krajnjem korisniku naplatiti troškove dijagnostičkog pregleda i redovite provjere računala.
Organiziramo besplatnu uslugu dostave našom dostavom ili kurirskom službom u oba smjera, za sljedeće uređaje u jamstvu:
- Acer – s kupljenim i uredno aktiviranim OnSite jamstvom
- Lenovo Think & IDEA - s kupljenim i uredno aktiviranim OnSite jamstvom
- Hewlett Packard – s kupljenim i uredno aktiviranim OnSite jamstvom
OnSite ili PickUp & Return opcija jamstva podrazumijeva prikup, servisni popravak i povrat uređaja na adresu korisnika ili pak izlazak ovlaštenog servisera, dijagnostički pregled i servisni popravak uz eventualnu ugradnju rezervnih dijelova na lokaciji korisnika. U slučaju da se dijagnostičkim pregledom utvrdi da je uređaj ispravan ili da se radi o kvaru koji nije pokriven jamstvom, servis će od prodavatelja ili od krajnjeg korisnika naplatiti troškove prikupa, servisnog popravka i povrata uređaja na adresu korisnika.
Jamstvenim uvjetima proizvođača nije pokriveno sljedeće:
- redovita provjera, održavanje i eventualno čišćenje računala od prašine, prljavštine, ostataka tekućine isl...
- gubitak korisničkih podataka spremljenih u računalu neovisno da li se radi o kvaru tijekom korištenja ili servisne dijagnostike,
- prilagođavanje ili promjenu proizvoda ukoliko nije u skladu s uputama za korištenje računala ili bez suglasnosti proizvođača,
- mehanička oštećenja i kozmetički nedostaci (udubljenja, ogrebotine ekrana, odvojene tipke i ostali dijelovi kućišta računala, nastali od posljedica pada ili djelovanja mehaničke sile, udarca ili uslijed bilo kojeg drugog faktora, koji je suprotan načinu korištenja propisanom od strane proizvođača…)
- nastanak kvara zbog nepravilnog korištenja, neovlaštenim otvaranjem i popravljanjem računala,
- računala na kojima je mijenjan ili uklonjen serijski broj uređaja,
- kvarove nastale upotrebom korisnikovog softvera ili djelovanjem računalnih virusa / malware-a (malicioznog softvera),
- predinstalirani operativni sustav kupljen s računalom (OEM licenca); korisnik ima mogućnost napraviti kopiju operativnog sustava (recovery OS na DVD, USB, SSD itd...) pomoću predinstaliranog softvera na računalu.
- POPRAVAK IZVAN JAMSTVENOG ROKA
Sukladno zakonskoj regulativi za popravke vrijednosti ispod 66,36€ (s uključenim PDV-om) korisnika ćemo upoznati s cijenom popravka te po njegovom prihvaćanju ponude (telefonski, telefaksom, mailom, SMS-om…) obaviti popravak na predmetnom uređaju. U slučajevima gdje popravak premašuje cijenu od 66,36€ (s uključenim PDV-om) od korisnika čekamo pisani pristanak i prihvaćanje ponude za popravak. Odluku korisnika čekat ćemo do 15 kalendarskih dana. Po isteku tog roka, reklamirani uređaj vratit ćemo korisniku uz naplatu troškova dijagnostike i dostave.
U slučaju da korisnik odustaje od popravka, naplaćuju se troškovi administracije, logistike i dijagnostike prema službenom cjeniku Zel-Cos d.o.o. Ukoliko se kroz obavljenu dijagnostiku, redovnu provjeru i testiranje funkcionalnosti na uređaju utvrdi da je uređaj potpuno ispravan, krajnjem korisniku će se naplatiti trošak dijagnostike. Plaćanje isporučenih roba/usluga u gotovini moguća su do maksimalnog iznosa od 663.32€. Svaki rezervni dio ugrađen u uređaj korisnika prilikom obavljanja servisnog popravka u Zel-Cos d.o.o. ostaje u vlasništvu Zel-Cos d.o.o. dokle god račun za predmetnu servisnu intervenciju nije u potpunosti podmiren. Jamstvo na prodane rezervne dijelove partneru ili krajnjem korisniku od strane Zel-Cos d.o.o. je 90 dana, osim ako nije drugačije specificirano prilikom nuđenja i prodaje istih. Za uređaje koje korisnik ne preuzme i ostanu 90 i više dana u našim poslovnim prostorijama servisnog centra, ne odgovaramo ni na koji način.
- PRODAJA REZERVNIH DIJELOVA
Zahtjev za cijenom i informacijom o raspoloživosti rezervnih dijelova ili zahtjev za službenom ponudom molimo pošaljite na mail adresu dijelovi@zel-cos.hr ili servis@zel-cos.hr i netko iz tima stručnjaka će Vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku.
- PODACI KORISNIKA NA UREĐAJIMA
Pod podacima korisnika, podrazumijevaju su podaci sljedećeg tipa: imenik i kontaktni podaci poznanika i/ili poslovnih partnera, fotografije, video snimke i isječci, glazbene snimke ili isječci, diplome i certifikati itd…) Servisne intervencije na uređajima ne uključuju brisanje podataka korisnika s medija i jedinica za pohranu podataka (npr. tvrdi disk, SSD disk itd…). Postoji mogućnost brisanja jednog dijela ili svih podataka korisnika kroz servisnu intervenciju, instalacije, dijagnostičke preglede, popravak particije i uklanjanje virusa, za što Zel-Cos d.o.o. ne snosi odgovornost ni na koji način. Pravilno i pravovremeno arhiviranje, spremanje na siguran medij te na za to propisan način i „backup“ podataka isključiva je odgovornost svakog korisnika.
- ZAMJENA PROIZVODA/UREĐAJA
Proizvod/uređaj zamijenit će se korisniku isključivo unutar jamstvenog roka, u slučaju kada su ispunjeni zakonski uvjeti prema Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. Zel-Cos d.o.o. nije obvezan mijenjati niti refundirati sredstva za uređaje koji su mu povjereni u servisni popravak tijekom jamstvenog roka proizvođača, već je to obveza proizvođača uređaja.
- PRIPREMA, PRIJAVA I SLANJE PROIZVODA U SERVIS
Korisnik može prijaviti uređaj i zahtijevati pokretanje servisne procedure na sljedeće načine:
- Vlastitom dostavom na adresu Zel-Cos, Ulica grada Chicaga 28 (prizemlje), Zagreb - Borovje
- Slanjem poruke na servis@zel-cos.hr ili info@zel-cos.hr
- Telefonskom prijavom na broj 01/3033 120
Za organizaciju transporta uređaja u jamstvu s lokacije korisnika u Zel-Cos servisni centar obavezno kontaktirajte naše predstavnike, koji će to učiniti u Vaše ime, u koordinaciji s našom ugovornom kurirskom službom. Proizvod mora biti adekvatno zapakiran i obilježen svim potrebnim podacima, uz slanje samo neophodnih dijelova i pribora, odnosno onih za koje se pretpostavlja da imaju veze sa simptomima i kvarovima zbog kojih se proizvod šalje na servis. Tek po fizičkom zaprimanju proizvoda/uređaja u servisni centar, ovlašteni stručnjaci će procijeniti njegovo realno stanje te evidentirati svaku nepravilnost u vidu oštećenja dijela kućišta, tragova zalijevanja nekom od tekućina, tragove padova i udaraca po dijelovima kućišta isl.. te o postojanju istih telefonski i pisano izvijestiti krajnjeg korisnika ili njegovog predstavnika (prodavatelja/trgovca). U slučaju da se dijagnostičkim pregledom utvrdi da je uređaj ispravan ili da se radi o kvaru koji nije pokriven jamstvom, Zel-Cos d.o.o. će od prodavatelja ili od krajnjeg korisnika naplatiti troškove prikupa, servisnog popravka i povrata uređaja na adresu korisnika.