Istraživanje provedeno na uzorku od 657 ispitanika pokazalo je kako većina ispitanih (59 %) smatra da je za njih nemogućnost pokretanja željene aplikacije ili sadržaja na internetu veća frustracija nego 20-minutno čekanje na javni prijevoz.

Čak polovica ispitanih izjasnila se kako se minimalno jednom tjedno nalaze na „udaru“ njima bliskih osoba zbog prečestog korištenja mobitela, a 12 % njih u takvoj se situaciji nalazi svaki dan. Na internetu najčešće provjeravaju elektroničku poštu (91 %) ili su u potrazi za informativnim sadržajem (89 %) a slijede oni kojima su u prvome planu društvene mreže (79 %) i zabavni sadržaji (72 %).

Ipak, čini se da većina Hrvata nije svjesna o tome koje im aplikacije troše najviše podatkovnog prometa: samo 42 % ispitanih identificira You Tube kao najvećeg potrošača mobilnog internetskog prometa. Društvenu mrežu i aplikaciju Facebook kao glavnog krivca odabralo je njih 28 %, dok je Instagram prepoznat kao podatkovno najzahtjevnija aplikacija kod 7 % ispitanika.

Ujutro, nakon buđenja, većina ispitanih prvo pogleda Facebook (42 %) a slijede ga Gmail (21 %) te razne aplikacije za pregled vremenske prognoze (12 %).

Gotovo svi ispitanici (92 %) svakodnevno koriste fiksni internet, odnosno Wi-Fi u kućanstvu, a čak 51 % ispitanika nije zadovoljno brzinom fiksnog interneta. Osim toga, istraživanje je pokazalo kako se gotovo svi (93 %) bežično spajamo na kućni Internet putem mobilnih uređaja, bilo to uvijek ili u situacijama kada moramo preuzeti veće količine podataka. Zanimljivo, čak 32% ispitanika pokušalo se spojiti na susjedov Wi-Fi, a čak 70% ispitanika navodi da odmah po dolasku u kafić traži šifru za besplatan Wi-Fi.

Istraživanje je pokazalo kako bi većini ispitanika (84 %) veće frustracije nanio jedan dan bez interneta nego jedan dan bez televizije, a gotovo jednak broj ispitanika ustvrdio je kako bi im veći problem tijekom dana bila nemogućnost pregledavanja online vijesti, nego nedostupnost dnevnog tiska.

Kada je u pitanju kontrola potrošnje mobilnog interneta, 35 % ispitanika ima naviku gašenja mobilnog interneta čim im je dostupna mogućnost spajanja na Wi-Fi, dok četvrtina ispitanih kontrolira potrošnju zbog bojazni od dodatnih troškova ili zbog toga što imaju mali paket internetskog prometa.

Istraživanje MediaNeta pokazalo je kako su kućanstva sklona korištenju usluga istog telekom operatera, za što je potvrdan odgovor dalo 63 % ispitanika. Da stavljamo ipak neke druge stvar ispred interneta pokazuje činjenica da bi 71% ispitanih prije izdvojilo novac za kartu za koncert ili kino, nego za dodatni podatkovni promet, a čak 78 % ispitanika bi se radije odlučilo za manji komad odjeće.

Također, istraživanje je pokazalo da građani imaju i granicu kada je riječ o navikama korištenja mobitela – 88 % ljudi gotovo nikad ili tek ponekad nosi mobitel u kupaonicu prilikom tuširanja. Jednako je i onih koji su odgovorni vlasnici mobitela, pa im aparat nikada nije pao u kadu ili WC školjku. Četrdeset posto ispitanika pomoću mobitela povremeno prati broj prijeđenih koraka u danu, dok čak njih 49 % to čini redovito. Više od polovice (51 %) koristi mobitel kao glavnog savjetnika za pronalaženje najbližeg restorana, kemijske čistionice ili trgovine.

Zel-Cos d.o.o. für IT-Dienstleistungen und Marketing, Nova cesta 166, 10000 Zagreb. Transaktionskonto: 2360000-1101194923, IBAN: HR5323600001101194923 bei der Zagrebačka banka d.d., 2500009-1101365330, IBAN: HR3725000091101365330 bei der HYPO ALPE-ADRIA-BANK d.d. und 2340009-1110626430, IBAN: HR4523400091110626430 bei der Privredna banka Zagreb d.d. Stammkapital in Höhe von 149.000,00 HRK voll eingezahlt. Geschäftsführer Dubravko Puhelek. Steuernummer: 03693350, USt-IdNr: 07306591551

Wie kann ich eine Beschwerde einreichen? / Allgemeine Geschäftsbedingungen / CID (Customer Induced Damage)

IKT integracija poslovnih procesa za rast konkurentnosti

 IKT integracija poslovnih procesa za rast konkurentnosti